Handelsbetingelser

Intet salg til private. Vi har udelukkende salg til erhvervsvirksomheder – B2B. Læs vores salgsbetingelser her.

  1. Tilbud bliver først bindende ved Revisorposen´s (FirmagaveXperten) ordrebekræftelse.
  2. Alle priser i vores netbutik/webshop opgives excl. moms i Danske Kroner. Og tillægges 25 % moms ved endelig bestilling i webshoppens indkøbskurv. Intet salg til private, da alle priser er specielle erhvervspriser. Vi har udelukkende salg til erhvervsvirksomheder – B2B.
  3. Ordrer under kr. 2.000,00 excl. moms tillægges et ekspeditionsgebyr på kr. 200,00
  4. Prisen er den på ordrebekræftelsen dato gældende. Såfremt der i tiden mellem ordrebekræftelsen og levering sker ændringer i toldsatser, importafgifter, valutakurser eller andre forhold uden for vores kontrol, beretter vi os til at forhøje prisen tilsvarende.
  5. Revisorposen.dk fremsender ordrebekræftelse via e-mail og beder ordreafgiver gennemlæse og kontrollere for eventuelle fejl samt skriftligt godkende igangsættelsen af ordren. Ved godkendelse af ordrebekræftelse erkender ordreafgiver, at have læst FirmagaveXpertens, herunder Revisorpoen.dk´s ordrebekræftelse og være indforstået med de gældende Salgs- og leveringsbetingelser.
  6. Vi tager forbehold for annullering af bekræftet ordre, såfremt ufordelagtig soliditetsoplys-ning eller manglende opfyldelse af betingelser erfares.
  7. Vi fremsender gerne vareprøver. Medmindre andet er aftalt faktureres alle vareprøver samt fragt. Der tillægges ikke ekspeditionsgebyr.
  8. Eventuelle uoverensstemmelser i vore ordrebekræftelser skal meddeles inden 3 dage, idet udført arbejde eller indkøbte varer ellers påhviler ordreafgiver.
  9. Det er ordreafgivers ansvar, at materiale til brug for logoforarbejdning af Firmajulegaver er 100 % i orden, hvorfor Revisorposen.dk ikke kan gøres ansvarlig for fejl forårsaget af et ikke fyldest-gørende logomateriale.
  10. Når ordreafgiver har godkendt korrektur er det alene ordreafgiver som hæfter for fejl, som ikke er rettet i korrekturen før godkendelse.
  11. Annullering af ordre kan ikke finde sted efter godkendt korrektur.
  12. Repromateriale, klicheer etc. forbliver Revisorposen.dk´s ejendom uanset at dette er helt eller delvist betalt af ordreafgivers.
  13. Såfremt en vare med logoforarbejdning skulle vise sig fejlbehæftet, det være sig materiale, tryk eller lignende ombyttes denne med en fejlfri vare af samme varenummer, dog uden logoforarbejdning. Prisen for logoforarbejdning krediteres ordreafgiver. Evt. kan ordre-afgiver vælge at modtage en kreditnota på den samlede vares pris. Der byttes ikke til en tilsvarende vare med logoforarbejdning, undtagen i tilfælde hvor dette er aftalt på forhånd.
  14. Ordreafgiver accepterer at Revisorposen.dk må bruge billeder af fremstillet produkter til egen markedsføring såsom kataloger, websider og lignende, med mindre andet er aftalt.
  15. Levering sker ab. Lager fra Revisorposen.dk´s leverandør, gravør, trykkeri, broderi etc.
  16. Revisorposen.dk drager omsorg for vareafsendelsen og vælger forsendelsesmåden, med-mindre andet er aftalt.
  17. Varen leveres i vores leverandørs standardemballage og forsynes i øvrigt med sådan udvendig emballage, som af leverandøren anses for nødvendig til forsendelsen. Emballagen er indbefattet i prisen, medmindre andet er aftalt.
  18. Revisorposen.dk forbeholder sig ret til at levere pr. efterkrav. Såfremt særlige omstændigheder indtræder.
  19. Tab som følge af overskridelse af leveringstiden erstattes ikke. Revisorposen kan dermed ikke gøres ansvarlig for driftstab, tidstab, avancetab eller lignende indirekte tab, herunder ordreafgivers påførte dagbøder.
  20. Vi tager forbehold for leverandørsvigt fra vores leverandører.
  21. Betaling skal ske i henhold til de på ordrebekræftelse/faktura anførte betalingsbetingelser. Ved ordrer udenfor vores Netbutik/webshop over kr. 10.000,00 excl. moms opkræves der såfremt det skynnes forudbetaling medmindre andet er aftalt.
    Nye kunder opkræves tillige forudbetaling uanset ordrens størrelse.
  22. Betaling skal ske direkte til vor bank på kontonr. som anført på ordrebekræftelse/faktura.
  23. Såfremt betalingsfristen ikke overholdes tillægges 1,5 % af fakturabeløb i rente pr. påbe-gyndt måned fra det tidspunkt fakturabeløbet er forfaldet til betaling. Revisorposen.dk forbeholder sig endvidere ret til at sende enhver skyldner til inkasso.
  24. Ved bestilling gennem Revisorposen.dk´s webshop betales online.
  25. Da vi ikke er lagerførende og alle varer indkøbes efter ordre er der ingen ombytningsret.
  26. Det påhviler ordreafgiver at meddele Revisorposen om fejl eller mangler inden for 5 dage fra fakturadato.
  27. Returnering af fejlbehæftede varer skal ske efter aftale med Revisorposen.dk. Returnering skal ske i original emballage og sker for ordreafgivers regning og risiko, medmindre andet er aftalt.
  28. Ordreafgiver skal nøje følge den af Revisorposen.dk givne vejledning for varens an-vendelse og opbevaring.

Persondatapolitik & Cookies
Læs vores Persondatapolitik & Cookies

Scroll til toppen
Vi anvender cookies for at sikre at vi giver dig den bedst mulige oplevelse af vores website. Hvis du fortsætter med at bruge dette site vil vi antage at du er indforstået med det
Accepter